A l'ombra de les Virunga

A l'ombra de les Virunga

dijous, 8 d’agost del 2013

Washington DC


Després d’un llarg viatge, ja estic instal·lat a Washington DC. Visc en una zona residencial, molt a prop del zoo, i estic ben comunicat amb metro fins la Universitat.
Avui ha estat el meu primer dia de feina, i sobretot m’ha tocat fer paperassa, anant d'edifici en edifici tot el matí... i encara me’n queda per fer! També he pogut conèixer algunes persones del centre avançat per a l'estudi de paleobiologia d'homínids (CASHP) i del departament d’antropologia, i veure alguns dels materials amb els que treballaré. Aquesta propera setmana m’aniré posant al dia de tot... De moment tinc moltíssima informació nova al meu cap, que haig d’anar processant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada